Ενότητα 5

Ενότητα 5

από Δημήτριος Βαμβάτσικος -
Αριθμός απαντήσεων: 6

Λόγω της αλληλεπιδραστικής φύσης του, το μάθημα στην ενότητα 5 θα γίνεται αποκλειστικά δια ζώσης.

Σε απάντηση σε Δημήτριος Βαμβάτσικος

Re: Ενότητα 5

από Δημήτριος Βαμβάτσικος -
Η υποβολή εργασιών στην Ενότητα 5 θα γίνεται μέσω του Turnitin (www.turnitin.com), τουλάχιστον μέχρι να στρώσει ο διδάσκων το αφορεσμένο το HELIOS και να βρει ποιος του έσβησε τα παρακάτω στοιχεία από το Google Docs που τα είχε προσθέσει ο κακομοίρης με τόση επιμέλεια (γκρρρρρρ):
Enrollment key: Civil_ntua
Class ID: 33650018
Σε απάντηση σε Δημήτριος Βαμβάτσικος

Re: Ενότητα 5

από Δημήτριος Βαμβάτσικος -
Η υποβολή εργασιών στην Ενότητα 5 θα γίνεται πλέον μέσω του αφορεσμένου HELIOS. Αν στραβώσει κάτι, ο πρώτος παθών παρακαλείται να ειδοποιήσει τον διδάσκοντα ώστε να κάνει το σχετικό ευχέλαιο και να επανέλθει δριμύτερος.
Σε απάντηση σε Δημήτριος Βαμβάτσικος

Re: Ενότητα 5

από Δημήτριος Βαμβάτσικος -
Καθότι αισθάνομαι ότι έχει μαλιάσει η γλώσσα μου και κάθε Τετάρτη είναι σαν να (ξανα)ζω τη Μέρα της Μαρμότας, προτείνω στο αγαπημένο και φιλοθέαμο κοινό να δει το παρακάτω βίντεο πριν εμφανιστεί την Τετάρτη για μάθημα και ιδίως για να παρουσιάσει εργασία:

Θα παρακαλέσω ιδιαιτέρως να μετρήσετε πόσες λέξεις έχουν οι διαφάνειες που παρουσιάζουν ένα από τα πιο επαναστατικά προϊόντα της εποχής μας, σε απόγονο του οποίου μάλλον διαβάζετε αυτή τη στιγμή το παρόν μήνυμα.
Σε απάντηση σε Δημήτριος Βαμβάτσικος

Re: Ενότητα 5

από Δημήτριος Βαμβάτσικος -
Τελικά, καθότι προτάθηκε και από τη Σχολή, η Ενότητα 5 για αύριο Τετάρτη 6/Απρ, θα γίνει ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ διαδικτυακά από το σύνδεσμο "https://centralntua.webex.com/meet/divamva", 13:45-16:30, όπως λέει και το πρόγραμμα.

Υπόψιν ότι λόγω της φύσης της, η θεωρία της ενότητας 5 γίνεται μόνο διαδικτυακά ή μόνο δια ζώσης. Οπότε δε θα υπάρχει δυνατότητα υβριδικής διδασκαλίας.
Σε απάντηση σε Δημήτριος Βαμβάτσικος

Re: Ενότητα 5

από Δημήτριος Κουτσογιάννης -

Αγαπητέ συνάδελφε Δημήτρη Βαμβάτσικε, ελπίζω να μου επιτρέψεις έναν αντίλογο εις επήκοον και των φοιτητών. Μάλιστα νομίζω αυτό επιβάλλεται για το συγκεκριμένο μάθημα ...

1. Έχοντας διαλέξει το επάγγελμα του δασκάλου, έχουμε επιλέξει να ζούμε επανειλημμένες Μέρες Μαρμότας. Δεν είναι κάτι για το οποίο βαρυγκωμούμε, αλλά είναι και στο χέρι μας να διαφοροποιούμαστε. Ειδικά, στο μάθημα αυτό υπάρχει τέτοια ποικιλία "σημείων εστίασης" που δεν δικαιολογεί παράπονα τέτοιου τύπου.

2. Δεν νομίζω ότι ο Στιβ Τζομπς μπορεί να αποτελεί ένα πρότυπο που καλλιεργούμε, ούτε το μάρκετινγκ που κάνει είναι κατάλληλο για επιστημονικές παρουσιάσεις. Φυσικά η φειδώ και η λακωνική έκφραση αποτελούν σωστά πρότυπα και για τον επιστήμονα, αλλά φοβάμαι μήπως το συγκεκριμένο παράδειγμα δημιουργήσει σύγχυση.

Σε απάντηση σε Δημήτριος Κουτσογιάννης

Re: Ενότητα 5

από Δημήτριος Βαμβάτσικος -
Καλημέρα Δημήτρη Κ!
Καλημέρα Εργαστήριο Ανθρωπιστικών!

Για την "χαριτωμένη" προσωπικότητα του Jobs, έχουν γίνει ολόκληρες ταινίες και έχουν γραφτεί πολυσέλιδα βιβλία. Ελπίζω ότι δε θα επηρεαστεί κανείς από το 5-λεπτο που θα δει ώστε να καταλήξει να φοράει ζιβάγκο και να φέρεται άθλια σε συνεργάτες, υπάλληλους και δικά του παιδιά χαμόγελο

Ως προς το πρότυπο των παρουσιάσεων, η στόχευσή μου είναι προς τις επαγγελματικές, που θεωρώ θα συναντήσει η πλειονότητα των φοιτητών μας στην καριέρα τους. Σε αυτές, ο σχωρεμένος ο Jobs ήταν κορυφαίος. Τώρα για τις επιστημονικές (σε συνέδρια κλπ), όπως σωστά το λες, οι ίδιες αρχές τις διέπουν, απλά χρειάζονται και την επιστημονική τεκμηρίωση. Όμως αυτά, για όσους φοιτητές μας πάρουν το συγκεκριμένο δρόμο, θεωρώ θα τους τα πούμε και κατά τις μεταπτυχιακές/διδακτορικές σπουδές τους. Για τώρα, μου αρκεί που θα έρθουν την επόμενη Τετάρτη και δε θα έχουν 100 λέξεις ανά διαφάνεια, ούτε θα μου διαβάζουν έτοιμες παραγράφους. Έτσι θα λήξει και η Μαρμοτο-Τετάρτη μου.